فيلمساز كرد جایزه بهترین فیلم جشنواره بین المللی هەولیر را کسب کرد

سرویس آذربایجان غربی- رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان از دریافت جایزه بهترین فیلم چهارمین دوره جشنواره فیلم بین‌المللی هه ولیر در عراق، توسط فیلمساز بوکانی خبرداد.

منصور احمدی در گفت و گو با خبرنگار کردپرس گفت: امیر غلامی فیلمساز بوکانی موفق شد با فیلم "دریا موج موج می لرزد" جایزه بهترین فیلم چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم اربیل در عراق را کسب کند.

وی افزود: غلامی مهر ماه امسال در نوزدهمین حضور بین المللی خود از جشنواره بین المللی استانبول ترکیه موفق به دریافت جایزه بزرگ این فستیوال شد.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان ادامه داد: فیلم "دریا موج موج می لرزد" جایزه بهترین فیلم کوتاه هیات داوران در بخش ملی سومین جشنواره بین‌المللی فیلم سلیمانیه را نیز از آن خود کرد.

احمدی گفت: این فیلم کوتاه دومین ساخته امیر غلامی بعد از فیلم کوتاه ساختمان شماره یک است که با محتوای سورئالیستی زندگی نمادین شخصیتی ادیسه ای را در خانه ای بر روی دریا به تصویر می‌کشد که تابوت هایی را برای مردگان جنگ زیر دریاها می سازد.

امیر غلامی، فيلمساز كرد، با فیلم «دریا موج موج می لرزد» موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم چهارمین دوره جشنواره بین المللی هەولیر (اربيل)عراق شد.

کد خبر 105077

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha