وعده بازگردانی 101 واحد راکد آذربایجان غربی به چرخه تولید

سرویس آذربایجان غربی- رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی اظهار داشت: در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و شعار سال که از سوی ایشان به عنوان سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" مزین شده است 101 واحد تولیدی صنعتی راکد به چرخه تولید بازگردانی خواهد شد.

به گزارش کردپرس، غلامرضا بابایی در جمع خبرنگاران گفت: در سال جدید با تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام صنعتی پیش بینی می شود 180 فقره پروانه بهره برداری با اشتغالزایی مستقیم برای 2 هزار و 700 نفر در استان صادر گردد.

او افزود: با افزایش حجم و صادرات تنوع محصولات صادراتی به کشورهای مختلف بخصوص 15 کشور همسایه و هند و چین شاهد افزایش صادرات غیر نفتی از استان باشیم.

بابایی تصریح کرد: در خصوص معادن و استفاده از مزیت های معدنی استان امسال 40 معدن جدید به بهره برداری خواهد رسید و همچنین 7 معدن راکد نیز احیاء و فعال سازی خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی اضافه کرد: امسال در زمینه ایجاد اشتغال و توسعه فعالیت های بازرگانی و واحد های صنفی نیز با افزایش روبرو خواهیم شد که برای سال جاری صدور بیش از 17 هزار پروانه صنفی با ایجاد اشتغال برای بیش از 34 هزار نفر پیش بینی شده است.

بابایی تاکید کرد: همچنین برای نظارت بهتر بر عملکرد واحدهای صنفی در استان بیش از یک هزار واحد صنفی فاقد پروانه کسب سازماندهی خواهد شد.

کد خبر 10501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha