استاندار کردستان خواستار اطلاع رسانی خدمات دولت از سوی فرمانداران شد

سرویس کردستان – استاندار کردستان گفت: فرمانداران باید از فرصت باقیمانده تا پایان دولت استفاده لازم را برده و با اطلاع‌رسانی و گذاشتن جلسه با معتمدین و اصحاب رسانه خدمات بزرگ دولت، آنهم در دوران تحریم ها را برای مردم بیان کنند.

به گزارش کُرد پرس، بهمن مرادنیا در سمینار فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان کردستان که با محوریت هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: با وجود انجام کارهای بسیار بزرگ عمرانی در سطح استان ما در بیان عملکردها و دستاوردها ضعیف عمل کردیم.

وی با بیان اینکه تا آخرین ساعت در خدمت مردم و پیگیر مسائل اساسی استان هستیم، افزود: سعی می کنیم کارها و پروژه‌های نیمه تمام بسیاری را تا پایان کار دولت به بهره‌برداری برسانیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه علیرغم کارهای بزرگ انجام شده، میان مردم بازتاب چندانی ندارد، ادامه داد: جریان مقابل دولت کوچکترین مسئله مربوط به خود را در جامعه بزرگنمایی می کنند ولی ما کارهای بزرگ خود را تبلیغ نمی‌کنیم.

مرادنیا از فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان کردستان خواست: در فرصت باقیمانده تا پایان دولت، با اطلاع‌رسانی و گذاشتن جلسه با معتمدین و اصحاب رسانه خدمات بزرگ دولت را آنهم در دوران تحریم برای مردم بیان کنند.

وی در ادامه انتخابات را نماد مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: فرمانداران در شهرستان‌ها همه تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم و بر مبنای قانون بکار گیرند.

کد خبر 10491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha