آغاز ساخت 1000 واحد مسکن روستایی مددجویان کردستانی

سرویس کردستان - مدیرکل کمیته امداد کردستان از آغاز ساخت 1000 واحد مسکن روستایی مددجویان کردستانی با همکاری سپاه و بنیاد مسکن خبر داد.

به گزارش کُرد پرس، محمدرسول شیخی زاده با حضور در شهرستان بیجار و در مراسم کلنگ زنی 12 واحد مسکن مددجویان روستایی این شهرستان که با حضور فرمانده سپاه و مدیر بنیاد مسکن استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: این تعداد مسکن در قالب تفاهم نامه هزار واحدی مسکن برای نیازمندان کردستانی با همکاری این نهاد و سپاه و بنیاد مسکن ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در قالب این تفاهم نامه 200 هزار واحد مسکن در سطح کشور که 50 هزار واحد آن مر بوط به امسال است ساخته خواهد شد، افزود: در صورت نیاز و همراهی شوراها و دهیاران در قالب این تفاهم نامه ساخت بیشتر از هزار واحد نیز برای مددجویان کردستانی امکان پذیر است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان ادامه داد: علاوه برای این تعداد واحد مسکن روستایی سهمیه ساخت هزار واحد مسکن شهری نیز در برنامه داریم که امسال ساخت 250 واحد آن اغاز شده است.

شیخی زاده یادآور شد: در مجموع امسال 2500 واحد مسکن در قالب تفاهم نامه های مختلف و با همکاری سپاه، بنیاد مسکن، سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مستضعفان و از محل اعتبارات این نهاد و کمک خیران ساخته خواهد شد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از خدمات سپاه استان در زمینه محرومیت زدایی و مبازره با فقر در سطح استان، بیان کرد: سپاه استان در زمینه خدمت به محرومان در قالب کمک های مومنانه، اشتغال زایی و ساخت مسکن خدمات چشم گیر و ارزشمندی طی سنوات گذشته به نیازمندان استان ارائه داده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان در پایان همچنین از همکاری های بنیاد مسکن، شوراها و دهیاران، فرمانداران و بخشدارن و مسئولان در زمینه کمک به ساخت مسکن مددجویان تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 9853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha