جلسه فرماندهان نظامی ارشد عراق در شنگال درباره اوضاع این منطقه

سرویس عراق و اقلیم کردستان – سرلشکر قیس المحمداوی، معاون عملیات رئیس ستاد مشترک ارتش عراق، سپهبد ستاد قاسم محمد صالح، فرمانده نیروی زمینی و مدیر اطلاعات نظامی این کشور از منطقه تحت مأموریت عملیات غرب نینوی دیدار کردند. در این دیدار، سرلشکر ستاد جبار نعیمه کرم الطائی، فرمانده عملیات غرب نینوا و فرماندهان لشکر 15 پیاده و 20 و شماری از افسران ستاد حضور داشتند.

به گزارش کرد پرس به نقل از منابع عراقی، وزارت دفاع این کشور با صدور بیانیه ای اعلام کرد: فرماندهان نظامی مرکز به فرماندهی سرلشکر قیس المحمداوی، معاون عملیات رئیس ستاد مشترک ارتش، به محض رسیدن به مقر فرماندهی لشکر 20 پیاده، یک نشست نظامی امنیتی درباره اوضاع شنگال با حضور شماری از فرماندهان و مدیران دستگاههای نظامی و امنیتی برگزار کردند. همچنین سرلشکر المحمداوی از منطقه مأموریت در بخش سنونی دیدار کرد.

براساس این بیانیه، فرماندهان مذکور همچنین با هدف اطلاع از اقدامات نظامی و امنیتی انجام شده در منطقه مأموریت تیپ 72 پیاده لشکر 15 پیاده، از دستگاه اطلاعات و مبارزه با تروریسم این بخش بازدید کردند.

سرلشکر المحمداوی در این دیدار بر ضرورت هماهنگی بین دستگاههای امنیتی و شهروندان برای تضمین ثبات و امنیت جهت سلب امکان انجام عملیات تروریستی توسط داعش در منطقه مذکور تأکید کردند.

کد خبر 9076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha