جسد فرد سقوط کرده از ارتفاعات ارومیه رهاسازی شد

سرویس آذربایجان غربی- مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از رها سازی جسد فرد سقوط کرده در ارتفاعات روستای ماکو کندی شهرستان ارومیه توسط نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر این شهرستان ارومیه خبر داد.

امیر جعفرزاده در خصوص این حادثه به کردپرس اظهار کرد: طی اطلاع مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات استان مبنی بر حادثه سقوط از ارتفاع در ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه دیروز، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات گردنه قوشچی هلال احمر در حین بازگشت از یک حادثه تصادف بعد از دریافت مجوز از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت استان به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: این حادثه که در ۲۷ کیلومتری محور ارومیه _سلماس( شهرک صنعتی فاز ۳) مسیر فرعی در ارتفاعات ماکو کندی رخ داده بود، تیم های عملیاتی بعد از حضور در محل حادثه شروع به جستجو کرده و مصدوم را در ارتفاعات ذکر شده پیدا کردند.

جعفرزاده گفت: مصدوم که در سقوط از ارتفاع دچار آسیب شده بود، نیروهای عملیاتی اقدامات اولیه در محل از جمله آتل بندی و فیکس، مصدوم را به نقطه امن انتقال داده ، بعلت شدت جراحات وارده و وخامت حال مصدوم تیم امدادی و مرکز فوریت ۱۱۵ حاضر در صحنه عملیات CPR رابرای احیای مصدوم انجام میدهند .

مدیر عامل هلال احمر آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به تلاشهای تیم عملیاتی هلال احمر و عوامل اورژانس عملیات احیا نتیجه بخش نبوده و مصدوم فوت میکند ، عوامل امدادی بعد از انتقال مصدوم به نقطه امن و جهت طی مراحل قانونی جسد را به عوامل انتظامی حاضر در صحنه تحویل دادند.

کد خبر 8904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha