آغاز واکسیناسیون کرونا در گروه سنی بالای 80 سال در مهاباد

سرویس آذربایجان غربی- مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اشاره به اینکه سه هزار و ۷۱۸ سالمند این شهرستان واجد شرایط واکسیناسیون گروه سنی بالای ۸۰ سال هستند گفت: هیچ نیازی به مراجعه حضوری برای ثبت نام واکسن وجود ندارد.

به گزارش کردپرس، دکتر بهاءالدین حسینی روز پنج‌شنبه در آیین آغاز این طرح در شهرستان مهاباد به ایرنا اظهار داشت: در قالب این طرح تمام افرادی که اسامی آنان در سامانه وزارت بهداشت برای دریافت واکسن ثبت شده باشد، واکسن کرونا را دریافت می کنند.

او ادامه داد: هیچ نیازی به مراجعه حضوری برای ثبت نام واکسن وجود ندارد و مراقبان سلامت با توجه به ظرفیت پایگاه های بهداشت در هر منطقه با آنان تماس و برای تزریق واکسن دعوت می شوند که محل و زمان تزریق نیز به آنان اعلام می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت: سایر گروه های هدف و دیگر شهروندان از مراجعه بدون هماهنگی برای دریافت واکسن خودداری کرده تا تجمع و خللی برای گروه هدف سالمند که جز گروه های پرخطر هستند، ایجاد نشود.

حسینی اضافه کرد: واکسن های آماده شده از نوع "آسترازنکا" و "سینوفارم" است که به ترتیب دوز دوم آنها باید ۱۲ هفته و ۲۸ روز هفته دیگر تزریق شود.

کد خبر 8872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha