پاسخ اربیل به ادعای وجود هزاران دو تابعیتی و کارمند غیر واقعی در اقلیم کردستان

سرویس عراق و اقلیم کردستان - کمیسیون عالی ثبت بیومتریک در اقلیم کردستان تأکید کرد حقوق 16505 نفر را به حالت تعلیق درآورده است و درباره حقوق 36 هزار نفر دیگر نیز تحقیق می کند.

به گزارش کرد پرس به نقل از شفق نیوز، کمیسیون عالی ثبت بیومتریک اقلیم کردستان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: در نشست روز سه شنبه پارلمان کردستان، درباره اظهارات یکی از اعضای فراکسیون حزب دمکرات کردستان درباره عدم امضای قطع پرداخت غیر قانونی حقوق و همچنین حقوق کارمندان غیر واقعی توسط رئیس کمیسیون عالی ثبت بیومتریک گفتگو و تبادل نظر شد و این کمیسیون صحت ادعاهای این نماینده مجلس را تکذیب می کند.

در این بیانیه همچنین آمده است: کمیسیون ثبت بیومتریک برای افکار عمومی اعلام می نماید که چنین ادعایی عاری از صحت است و در آخرین تصمیمات اتخاذ شده توسط کمیسیون، حقوق 16505 نفر از افرادی که به طور غیر قانونی بیش از یک حقوق دریافت می کردند قطع شده است.

براساس این بیانیه، کمیسیون مذکور در حال حاضر درباره حقوق 36 هزار نفر دیگر نیز تحقیق می کند و به زودی درباره آنها تصمیم گیری خواهد کرد.

کمیسیون ثبت بیومتریک اقلیم کردستان همچنین اعلام کرد به نظر می رسد نماینده مذکور از روی بی اطلاعی درباره این موضوع، اظهارنظر کرده است و لازم است وی بداند که عملیات بیومتریک ادامه دارد و این موضوع یکی از دستاوردهای مهم کابینه نهم دولت اقلیم کردستان است.

کد خبر 8790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha