کرونای انگلیسی در آذربایجان غربی غالب شد

سرویس آذربایجان غربی- مسوول کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا آذربایجان غربی گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد ۷۵ درصد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان، مبتلا به کرونای انگلیسی هستند که باید در این رابطه پیشگیری شود.

به گزارش کردپرس، دکتر علی احمد آقاپور در جلسه امروز شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: متاسفانه آمار ابتلا به کرونا در استان به طور کامل رو به افزایش است و سرعت بیماری تند تر شده باید همه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

او افزود: ۶۴۰ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در آذربایجان غربی بستری شده که از این تعداد، ۳۱۴ نفر مربوط به ارومیه و ۱۱۷ نفر مربوط به خوی در شهرستان خوی هستند.

مسوول کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا آذربایجان غربی از مردم استان خواست تا در سامانه سیب ثبت نام کنند تا در روند اجرای واکسیناسیون مربوط به بیماری کووید ۱۹، اطلاعات همه شهروندان در دسترس قرار گرفته و روند واکسیناسیون با اولویت های تعیین شده صورت گیرد.

آذربایجان غربی در شیوع بیماری کووید ۱۹ جزو استان های با بیشترین شهرستان قرمز و نارنجی بوده و هم اکنون 3 شهرستان قرمز و 7 شهرسستان با وضعیت نارنجی دارد.

کد خبر 7284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha