عضو ائتلاف سائرون: بودجه را بدون تغییر حتی یک حرف از آن با رأی اکثریت تصویب می کنیم

سرویس عراق و اقلیم کردستان – یک عضو فراکسیون سائرون در مجلس عراق گفت: برخی از فراکسیون های سیاسی با تصویب بودجه مطلقا مخالف هستند و قانون بودجه سال 2021 با رأی اکثریت نمایندگان تصویب خواهد شد و حتی یک کلمه از آن را تغییر نخواهیم داد.

به گزارش کرد پرس به نقل از بغداد الیوم، "ناجی السعیدی" در این باره گفت: فراکسیون های مجلس، چند گروه هستند. برخی از آنها به طور مطلق مخالف قانون بودجه هستند و هدف آنها براساس دیدگاههای سیاسی شان عدم تصویب بودجه است و آنها مخالف تصویب بودجه هستند و هیچ تمایلی به آن ندارند. این افراد شناخته شده هستند.

السعیدی افزود: برخی دیگر از فراکسیون های سیاسی تلاش می کنند با اضافه کردن برخی از ردیف ها پس از تصویب بودجه در کمیسیون اقتصادی و ارائه آن به ریاست مجلس، در مسیر تصویب آن، سنگ اندازی کنند که ما این اقدام را مردود می دانیم و اجازه چنین کاری را نمی دهیم و همه فراکسیون ها در کمیسیون اقتصادی نمایندگانی دارند که حدود سه ماه است در نشست های آن شرکت می کنند و با بندهای بودجه موافقت کرده اند. این در حالی است که اکنون و به دنبال تصویب بودجه و ارائه آن به ریاست مجلس، تلاش می کنند از طریق رقابت، ردیف ها و بندهای دیگری را به قانون بودجه اضافه کنند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عراق خاطرنشان کرد: در حال حاضر، مذاکرات کاملا آزاد است و پس از آن، با رأی اکثریت بودجه را تصویب می کنیم و اجازه تغییر حتی یک کلمه از آن را نخواهیم داد. همچنین با هدف جلوگیری از استقراض و دریافت وام از خارج، نرخ نفت در بودجه به 46 دلار کاهش خواهد یافت.

کد خبر 7102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha