انتقاد شدید نماینده کُرد مجلس عراق از دولت اقلیم کردستان به دلیل ادامه کسر حقوق کارمندان

سرویس عراق و اقلیم کردستان – یک عضو فراکسیون نسل نو در مجلس عراق از دولت اقلیم کردستان به دلیل ادامه پرداخت حقوق کارمندان با کسری انتقاد کرد و کسر حقوق کارمندان را نقض حقوق بشر دانست.

به گزارش کرد پرس به نقل از بغداد الیوم، "یسری رجب" در این باره گفت: وضعیت اقتصادی همه کشورهای جهان در حال بهبودی است و به ویژه به دنبال افزایش قیمت نفت به حدود 70 دلار وضعیت پس از انتشار کرونا در حال تغییر و بازگشت به وضعیت طبیعی است.

یسری رجب افزود: دولت اقلیم کردستان درصدد ادامه سرقت و غارت دارایی مردم است. به همین دلیل حقوق کارمندان را با کسری 21 درصد پرداخت می کند. این در حالی است که منابع کافی در این زمینه در اختیار دارد و می تواند حقوق کارمندان را به طور کامل پرداخت نماید.

عضو فراکسیون نسل نو خاطرنشان کرد: به دلیل فساد گسترده و بهره گیری گسترده احزاب کرد از اموال عمومی برای تأمین مالی اقدامات تبلیغاتی شان، دولت اقلیم کردستان ادعا می کند با کسری منابع مالی مواجه است و به دلیل فقدان شفافیت و در دسترس نبودن ارقام دقیق از حجم صادرات نفت و درآمدهای عمومی، دولت و احزاب حاکم بدون وجود هیچ مانعی به ادامه غارت بیت المال ادامه می دهند.

کد خبر 5741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha