مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی کردی تمدید شد

سرویس آذربایجان غربی- دبیرخانه نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی کردی در بوکان با انتشار اطلاعیەای از تمدید مهلت ارسال آثار تا ۱ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش کردپرس در متن اطلاعیه که در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته چنین آمده است:

دبیرخانه نخستین جشنواره نمایشنامەنویسی کردی ضمن تبریک سال نو و تشکر از حضور پررنگ نمایشنامەنویسان کردزبان و استقبال از جشنواره، با توجه به درخواست تعداد زیادی از نویسندگان مبنی بر کم بودن زمان جهت نگارش آثار جدید مهلت ارسال اثر را تا ۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ تمدید نموده است. لازم به ذکر است این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و آثاری که پس از این تاریخ ارسال شوند در لیست نهایی داوری قرار نخواهند گرفت.

علاقەمندان می توانند سه نسخه تایپ شده از نمایشنامه خود را به همراه فایل ورد و پی دی اف به آدرس بوکان خیابان شهید فهمیده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان صندوق پستی ۳٦٥ ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٤٦۲٦۰۹۹۱-۰٤٤تماس حاصل فرمایند.

با توجه به تمدید مهلت ارسال، زمان برگزاری جشنواره نیز تغییر خواهد کرد که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش کردپرس، نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی کردی بهمن ماه سال گذشته با برگزاری مراسمی در فرمانداری بوکان آغاز به کار کرد. در این جلسه که با حضور مدیرکل وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد فراخوان این جشنواره رونمایی شد.

در این فراخوان آمده است، در نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی کردی نمایشنامه‌هایی که بر اساس شاخص‌های نوشتاری یکی از گونه‌های شناخته شده نمایش به زبان کردی نوشته شده باشند به رقابت می‌پردازند.

بر این اساس انجمن هنرهای نمایشی بوکان پس از بررسی، آثار برگزیده را به چاپ خواهد رساند و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد و همچنین برای اجرای اثر برگزیده حمایت مالی انجام خواهد داد.

پیش بینی شده است اختتامیه جشنواره در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال ٩٧ برگزار شود.

خالد حیدری، رضا شامی، اسعد آسیابان، رحیم عبدالرحیم زاده، عبدالرحمن عزیزی، با احکام فرماندار بوکان به عنوان شورای سیاسگذاری این جشنواره منصوب شده اند.

کد خبر 56587

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha