شهرام ناظری: هیچوقت یک چهره سیاسی نبوده و نیستم

سرویس کرمانشاه- شهرام ناظری استاد موسیقی کُردی و فارسی گفت: هیچوقت یک چهره سیاسی نبوده و نیستم اگر مردم به من لطف دارند بخاطر آثار و رفتارم بوده است.

به گزارش کردپرس، امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین استاندار کرمانشاه با استاد شهرام ناظری درخصوص راه اندازی مجتمع فرهنگی با حمایت این استاد موسیقی کُردی و فارسی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

استاندار کرمانشاه در این دیدار گفت: استاد شهرام ناظری افتخاری بزرگ برای کشور و سرمایه ای عظیم برای استان کرمانشاه است که باید از این ظرفیتها استفاده شود.

بازوند افزود: ساخت مجتمع فرهنگی توسط استاد ناظری در استان کرمانشاه حرکتی ارزشمند برای آینده فرهنگی استان است.

وی گفت: باید دستگاههای اجرایی ذیربط کمک کنند که راه اندازی این مجتمع به صورت یک طرح برنامه ریزی شده و مدون پیش برود و دچار مرور زمان نشود.

استاندار کرمانشاه در پایان درخواست کرد که خانه ی فرهنگ و هنر استاد شهرام ناظری در یکی از بناهای تاریخی شهر کرمانشاه " با همکاری دستگاههای ذیربط راه اندازی شود.

استاد شهرام ناظری در این دیدار طی سخنانی گفت:در ۴۰ سال فعالیت فرهنگی هیچگونه مسوولیت اداری نداشته ام و هرکاری از پستم برآمده است برای بخش اصیل فرهنگی این مرز و بوم انجام داده ام

شوالیه آواز ایران افزود: هیچوقت یک چهره سیاسی نبوده و نیستم و اگر مردم به من لطف دارند بخاطر آثار و رفتارم بوده است.

وی گفت: همیشه یک چهره فرهنگی بوده ام و با راه اندازی مرکز فرهنگی میخواهم آرامشی به جوانان شهر بدهیم که بتوانیم دو پله سطح فرهنگ را بالا ببریم

ناظری گفت: طی نیم قرن، امتحان وفاداری خود را به کرمانشاه پس داده ام و آماده‌همکاری با مسوولان استان کرمانشاه برای تاثیرگذاری در عرصه فرهنگی هستم

کد خبر 56575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha