ساعت پخش سریال نون خ 4 در نوروز 1402

سرویس ایران- قرار است با آغاز سال نو، فصل چهارم نون خ که پر بیننده‌ترین سریال سال 1398 بود از شبکه یک پخش شود. ما در این مطلب ساعت پخش سریال نون خ 4 را به شما ارائه می‌کنیم.

به گزارش کرد پرس، فصل چهارم سریال کمدی خانوادگی اجتماعی نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی ساخته شده و با آغاز سال جدید، از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. مجموعه نون خ 4 که از برنامه های نوروز 1402 است، از آبان ماه در منطقه خجیر تهران وارد مرحله فیلمبرداری شد.

«نون خ» درواقع مخفف نام نقش اصلی این مجموعه، یعنی نورالدین خانزاده است که سه فصل از آن با سه داستان متفاوت در سال‌های 1398، 1399 و 1400 به تهیه کنندگی مهدی فرجی تولید و پخش شده است.

مجموعه طنز نون خ پربیننده‌ترین سریال نوروز سال ۱۳۹۸ بود. حالا قرار است با آغاز سال نو، فصل چهارم نون خ از شبکه یک روی آنتن برود.

فصل‌های قبلی مجموعه نون خ، در یکی از روستاهای استان کرمانشاه تصویربرداری شده‌ است و فضای این منطقه را به تصویر می‌کشد. مجموعه نون خ کمک زیادی به شناخت و معرفی بیشتر مناطق و اقوام ایرانی و فرهنگ و آداب رسوم کردها کرده‌ است. این سریال می‌تواند نقش بسیار مهمی در معرفی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های استان‌های کرمانشاه و کردستان به مردم سراسر ایران داشته باشد.

نون خ در قسمت‌های متعددی، از ترانه‌های هنرمندان کرد زبان استان کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه همچون مظهر خالقی، حسن زیرک و حسین صفامنش بهره برده است. همچنین تیتراژ مجموعه «نون خ» در فصل اول را حسین صفامنش خواند که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

کد خبر 43962

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha