دولت ترکیه با وجود فاجعه زلزله به خصومت‌ورزی علیه مردم کرد ادامه می‌دهد

سرویس سوریه - مظلوم کوبانی فرمانده کل نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF) در توئیتی ضمن اشاره به حمله پهپادی روز گذشته ارتش ترکیه که منجر به کشته و زخمی شدن دو تن شد، اعلام کرد که دولت ترکیه با وجود فاجعه زلزله همچنان به خصومت‌ورزی علیه مردم کرد ادامه می‌دهد.

به گزارش کردپرس، مظلوم کوبانی فرمانده کل نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF) با اشاره به حمله پهپادی روز گذشته در جاده قامشلو- تربسپی که منجر به کشته شدن یک شهروند و زخمی‌شدن یکی از نیروهای امنیت داخلی مدیریت خودگردان (آسایش) شد، اعلام کرد که دولت ترکیه با وجود فاجعه زلزله رخ داده همچنان به خصومت‌ورزی علیه مردم کرد ادامه می‌دهد.

کوبانی با انتشار توئیتی اعلام کرد که در شرایطی که ده‌ها هزار تن به دلیل ترس از زلزله در خارج از منازل خود زندگی می‌کنند و ده‌ها هزار تن در زلزله جان خود را از دست داده‌اند، دولت ترکیه بدون توجه به فاجعه رخ‌داده همچنان به خصومت خود علیه مردم کرد ادامه می‌دهد.

کوبانی همچنین خاطرنشان ساخت : «در حالی که تلاش‌های بین‌المللی و منطقه‌ای برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به ترکیه و سوریه ادامه دارد، ارتش ترکیه روز چهارشنبه یک خودرو را در حومه قامشلی هدف حمله پهپادی قرار داد که در نتیجه این حمله یک شهروند کشته و یکی از نیروهای آسایش زخمی شد.»

کد خبر 43145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha