پروژه بیمارستان جدید قروه در دست انداز اعتبار

سرویس کردستان- ماجرای ساخت بیمارستان جدید در قروه که سالیان سال است روی آن مانور داده می شود در حالی همچنان ادامه دارد که علیرغم وعده ها، در بن بست اعتبار بلاتکلیف مانده است.

به گزارش خبرنگار کردپرس، بالأخره پس از گذشت دو سال از وعده معاون درمان وزیر وقت بهداشت و نماینده مجلس مبنی بر ساخت بیمارستان جدید در قروه؛ بیستم بهمن ماه سال جاری کلنگ این پروژه بر زمین زده شد.

گرچه عنوان شده که این بیمارستان 168 تختخوابی بوده و قرار هست در زمینی با 16 هزار مترمربع زیربنا در 4 طبقه با برآورد اعتباری 380 میلیارد تومان ساخته شود، اما بررسی ها نشان می دهد که همچنان مسئله بودجه این پروژه حل نشده است.

شهریور ماه سال 99 بود که معاون درمان وزیر وقت بهداشت وعده ساخت بیمارستان جدید در قروه از ماده 23 را داد، وعده ای که بودجه آن هنوز تعیین تکلیف نشده و اسیر میان وعده ها می چرخد.

از یک طرف بنا به اظهارات نماینده مردم قروه در مجلس، قرار بود ردیف بودجه برای همین سال جاری از ماده 23 تعریف شود و از طرفی دیگر فرماندار هم بارها بر تصویب بودجه این پروژه مهم در سفری که رئیس جمهوری به کردستان داشت خبر داده و همچنین استاندار کردستان هم از پیگیری ویژه در سریع ترین زمان ممکن برای ساخت این پروژه گفته بود. با همه این موارد اما به گفته رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه قرار شده ردیف بودجه از ماده 23 در سال آینده در نظر گرفته شود. گفته ای که تمامی وعده های داده شده را زیر سؤال برد.

حال باید دید در سال آینده این وعده ها به عمل می رسند یا پروژه بیمارستان هم مانند پروژه های راه آهن و انتقال آب هر سال تمدید وعده می شوند؟!

* در این باره بیشتر بخوانید:

- تأسیس بیمارستان جدید قروه در کُما/خبری از بودجه نشد

کد خبر 43001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha