خانه های پر خطر آمد تخلیه شدند/مردم بسیاری بی خانمان شدند

سرویس ترکیه - مهندسان وزارت شهرسازی ترکیه بسیاری از خانه ها را در آمد پر خطر اعلام کرده و آنها را پلمپ کردند و مردم این خانه ها نیز آواره شدند.

به گزارش کردپرس، در پی بررسی وضعیت امنیت خانه ها در مناطق زلزله زده توسط مهندسان وزارت محیط زیست و شهرسازی، بسیاری از خانه ها در آمد (دیاربکر) پلمپ شده و شهروندان بسیاری آواره و بی سرپناه شدند.

بنا بر گزارش مزوپوتامیا، به نقل از منابع محلی، شهروندانی که خانه هایشان توسط وزارت شهرسازی پلمپ می شوند، در بسیاری از مواقع حتی نتوانسته اند وسیله های شخصی خود را بردارند. بسیاری از این شهروندان جایی برای رفتن و هیچ سرپناهی ندارند. مردم بسیاری از شهرستان های منطقه به مناطق روستایی رفته اند و قیمت اجاره خانه ها در همه مناطق زلزله زده به طرز سرسام آوری بالا رفته است.

بنا بر گزارش شهروندان آواره شده از خانه هایشان، وزارت شهرسازی تنها خانه ها را تخلیه و پلمپ کرده است و هیچ تسهیلاتی برای سرپناه برای مردم آواره شده در نظر نگرفته است. همچنین کودکانی که در خیابان ها آواره شده اند، شرایط روحی بسیار بدی را می گذرانند.

برخی شهروندان نیز گزارش کردند که به کارشناسی مهندسان دولتی اعتمادی ندارند، زیرا آنها می آیند خانه ها را در عرض چند دقیقه و سطحی بررسی کرده و پلمپ می کنند و می روند.

کد خبر 42836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha