میزبانی اهالی فرهنگ و هنر ایلام در بیش از 50 برنامه در دهه فجر

سرویس ایلام - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در گفتگو با کردپرس از اجرای بیش از 50 برنامه فرهنگی و هنری در اقصی نقاط استان ایلام توسط هنرمندان در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، علی هوشمند اظهار کرد: در شهرستان ایلام نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر، اکران فیلم‌های فجر در استان ایلام، اهدای 4 هزار جلد کتاب به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام به مناسبت دهه فجر، افتتاح کانون فرهنگی و هنری علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع)، دیدار با خانواده‌های معظم جانبازان و شهدا و برگزاری نشست شورای اطلاع‌رسانی دولت در راستای برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه های دهه فجر از مهم ترین برنامه‌های فرهنگی و هنری در ایام مبارک فجر بود.

ویدر خصوص برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرا شده در شهرستان‌ها در راستای بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: در شهرستان آبدانان محفل شعر انقلاب، گشایش نمایشگاه هنرهای تجسمی ویژه" دهه مبارک فجر "، برگزاری محفل معنوی انس با قرآن، برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان آبدانان و روستای چم کبود و برگزاری مسابقه ساخت پرچم ایران از جمله برنامه‌های برگزار شده به مناسبت دهه فجر بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و هنری برگزار شده در شهرستان ایوان، گفت: برگزاری جشن بزرگ انقلاب، اجرای ورکشاپ هنری، کارگاه یک روزه پیام بهبودی، جشن بزرگ صلاة فجر، هنرنمایی گروه نمایشی شهر زرنه در ایام دهه فجر در این شهرستان نمود خاصی داشت.

او گفت: در شهرستان ملکشاهی نیز به مناسبت گرامیداشت این دهه از خانواده شهید بنی محمودی تجلیل شد و نمایشگاه عکس و پوستر انقلاب همراه با آئین اهدای کتاب و تجلیل از دانش‌آموزان و در نهایت برپایی محفل انس با قرآن، برنامه های شاخص این ایام بود.

وی اضافه کرد: نمایشگاه عکس و پوستر وقایع انقلاب، برپایی نمایشگاه کتاب اهدایی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، جشن انقلاب روستایی و عشایری، کارگاه پیشگیری از اعتیاد با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی، برگزاری جشن انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ برنامه‌های مهم شهرستان سیروان در این دهه بود.

هوشمند خاطرنشان کرد: نمایشگاه عکس "قراردلها" در دهلران، افتتاح نمایشگاه رنگ و روغن در شهرستان چرداول، نمایشگاه آثار تجسمی و صنایع دستی در دره‌شهر، برگزاری جشن روز پدر در شهرستان مهران، محفل معنوی انس با قرآن در دره شهر، برپایی نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی در چرداول، اکران عمومی نمایش طنز در مهران، برپایی ایستگاه نقاشی در شهرستان مهران، نمایشگاه سیاه قلم و پاستل در چرداول و... از برنامه‌های شاخص برگزار شده توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ماه بود.

کد خبر 42746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha