انهدام یک هسته داعش در دیرالزور توسط نیروهای سوریه دموکراتیک

سرویس سوریه - مرکز رسانه‌ای نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF)با انتشار بیانیه‌ای از انهدام یک هسته داعش در حومه شرقی دیرالزور خبر داد.

به گزارش کردپرس، مرکز رسانه‌ای نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) با انتشار بیانیه‌ای از انهدام یک هسته داعش در یک عملیات امنیتی در حومه شرقی دیرالزور خبر داد.

به نوشته آژانس خبری هاوار، در این بیانیه آمده است: «در ادامه عملیات مبارزه با هسته‌های داعش و انهدام پایگاه‌ها ‌و مخفیگاه‌های آنها، یگان‌های ضد ترور (YAT) متعلق به SDF، یک عملیاتی امنیتی را روز پنج‌شنبه ۹ فوریه در حومه شرقی دیرالزور انجام دادند. این عملیات با مشارکت و حمایت نیروهای ائتلاف بین‌المللی انجام شد. در این عملیات یگان‌های ما در ناحیه «سیور» واقع در شرق دیرالزور، به دنبال انهدام یک هسته داعش بودند. این هسته تامین‌کننده سلاح و مهمات نظامی برای هسته‌های سازمان داعش بود و برنامه‌های انجام حملات محلی برای از بین بردن امنیت و ثبات منطقه را انجام می‌دادند.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «یگان‌های ما پس از محاصره مخفیگاه هسته داعش، از آنها درخواست کردند که تسلیم شوند. اما هسته داعش تسلیم نشد و به نیروهای ما حمله کردند. نیروهای ما نیز به حمله آنها پاسخ دادند و درگیری رخ داد. در نتیجه این درگیری دو عضو داعش کشته شدند. همچنین در حین این عملیات نیروهای ما مقادیری سلاح و مهمات را کشف و ضبط کردند.»

کد خبر 42659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha