سفر هیئتی آموزشی از مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه به آلمان

سرویس سوریه - یک هیئت آموزشی از مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه به آلمان سفر کرده و با سران احزاب‌ و تشکل‌های سیاسی مستقل نشست هایی برگزار کردند.

به گزارش کردپرس، یک هیئت آموزشی از مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه به دعوت رسمی اتحادیه معلمان آلمان، از این کشور بازدید کرد.

به نوشته خبرگزاری هاوار، این هیئت آموزشی به دعوت رسمی اتحادیه معلمان آلمان در تاریخ ۶ فوریه از کشور آلمان دیدن کرد و مجموعه‌ای از نشست‌ها را با تشکل‌های آموزشی و احزاب سیاسی برگزار کرد.

این هیئت آموزشی متشکل از «نسرین رشک» ریاست مشترک اتحادیه معلمان مدیریت خودگردان و «دلبر یوسف» معاون ریاست مشترک هیئت آموزش و یادگیری مدیریت خودگردان بود.

در ادامه بازدید این هیئت از آلمان، اعضای هیئت با مسئولان بنیاد فردریش ایبرت، «آندره هنکو» نماینده حزب چپ آلمان، دو تن از کارمندان روزنامه تاگس اشپیگل، مسئولان اداره بسریکس آمت در برلین و مسئولان حزب چپ آلمان دیدن کردند.

«نسرین رشک» ریاست مشترک اتحادیه معلمان مدیریت خودگردان در مصاحبه با آژانش خبری هاوار، در خصوص این بازدید گفت که تا تاریخ ۱۱ فوریه این دیدارها ادامه می‌یابند.

نسرین رشک هدف از بازدید از آلمان را شرکت در کنگره ۱۰ فوریه که توسط اتحادیه معلمان آلمان برگزار می‌شود، اعلام کرد.

در پایان نسرین رشک اعلام کرد که در این دیدارها در مورد نظام آموزشی موجود در شمال و شرق سوریه، وضعیت آموزش و پرورش منطقه، موانع آموزش و پرورش و همچنین خسارات وارده به مدارس پس از زلزله، بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 42536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha