قول مساعد کاظمی برای حل مشکل حقوق کارمندان دولت فدرال در اقلیم کردستان

سرویس عراق و اقلیم کردستان – ائتلاف امید در مجلس عراق اعلام کرد اعضای این ائتلاف با مصطفی کاظمی نخست وزیر این کشور دیدار و درباره مسائل روز عراق و اقلیم کردستان، گفتگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش کرد پرس به نقل از شفق نیوز، ائتلاف امید با صدور بیانیه ای اعلام کرد: در این دیدار، درباره مسائل حساس و مهم عراق و به ویژه اقلیم کردستان گفتگو و تبادل نظر شد.

این ائتلاف همچنین تأکید کرد: در این دیدار سهم اقلیم کردستان از بودجه 2021 عراق فدرال، مطالبات کشاورزان اقلیم، حوزه های انتخابیه در انتخابات پیش رو، مشکلات کارمندان سدها در اقلیم کردستان، زندانیان سیاسی، خانواده های شهدا و سایر مشکلات مربوط به حقوق قانونی مردم اقلیم مورد بررسی قرار گرفت.

براساس این بیانیه، کاظمی در این دیدار متعهد شد برای حل مشکلات کارمندان دولت مرکزی در اقلیم کردستان، کارمندان سدها و مطالبات مالی کشاورزان به سرعت اقدام و در زمینه همه اختلافات و مشکلات، بازنگری کند.

در بیانیه ائتلاف امید همچنین بر ضرورت مقابله با گفتمان پوپولیستی حاکم که مفاهیمی مانند قومیت و مذهب را به ابزاری برای منفعت طلبی تبدیل کرده است و اهمیت دادن به برگزاری انتخابات آزاد سالم و به دور از تقلب تأکید کرد.

کد خبر 4205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha