برگزاری جشنواره علم ، فرهنگی، ادبی و ترویجی  زکات در ایلام

سرویس ایلام - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام و دبیر شورای زکات استان از برگزاری جشنواره علمی، فرهنگی، ادبی و ترویجی زکات در این استان در بهمن ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا طاهری بیان کرد: این جشنواره با موضوعات: نقش زکات در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، نقش زکات در نظام اقتصادی جامعه و سبک زندگی اسلامی، بررسی تطبیقی نقش اقتصادی زکات در آبادانی مناطق روستایی، بررسی راهکارهای ترویج فرهنگ زکات و بررسی اهمیت پرداخت زکات در استان ایلام برگزار می شود.

وی با عنوان اینکه آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره 20 دیماه امسال است گفت: علاقه مندان و هنرمندان متقاضی شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در زمینه ها و رشته های : مقاله، طراحی، نقاشی، موشن گرافی، فیلم کوتاه، شعر و داستان در موعد ذکر شده به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

طاهری با عنوانه اینکه جوایز ارزنده و نفیسی برای برگزیدگان نهایی این جشنواره در نظر گرفته شده است گفت: جوایز جشنتواره برای نفر اول 50 میلیون ریال، نفر دوم 30 میلیون ریال، نفر سوم 10 میلیون ریال و همچنین جوایز نفیس دیگری برای افراد تقدیری خواهد بود.

دبیر شورای زکات استان ایلام در پایان گفت: متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا 20 دیماه به دبیرخانه جشنواره واقع در میدان دفاع مقدس، اداره کل کمیته امداد استان ارسال نمایند.

راههای شرکت در جشنواره و ارسال اثر :

صندوق الکترونیکی: ilam@Emdad.ir

صندوق پستی: 6931154757

نمابر : 08432240093

تلفن برای پاسخگویی : 08432240293

تحویل حضوری به دبیرخانه جشنواره به آدرس: ایلام، میدان دفاع مقدس ،اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره)

کد خبر 40842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha