مدیران ناکارآمد را به خانه‌هایشان بفرستید

سرویس ایلام - نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: مشکلات این کشور ثروتمند راهکارهای ساده‌ای دارد به شرط آن که آنانی که دچار فقر علمی و تجربی و تخصصی و اعتقادی هستند را به خانه‌هایشان بفرستیم.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سارا فلاحی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: اجازه ندهید گروهی نفوذی با رزومه‌های ساختگی و با ریای سیاسی و اشرافیت و با غرق کردن بازارهای مختلف اقتصادی مردم را به مسلخ فشار اقتصادی ببرند.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولین اجازه ندهند با بی‌برنامگی استخوان مقاومت مردم زیر چرخ‌دنده‌های معیوب ایران خودرو و سایپا بشکند. اجازه ندهید با صعود قیمت ارز و مسکن و خودرو شرافت مردم سقوط کند.

وی تأکید کرد: باید تلاش کرد مدیریت جهادی عرصه‌های نانو، پزشکی، هسته‌ای، دانش‌بنیان، پهپادی و موشکی به عرصه بیمار اقتصادی تزریق شود.

او گفت: به خدا قسم مشکلات این کشور ثروتمند راهکارهای ساده‌ای دارد به شرط آن که آنانی که دچار فقر علمی و تجربی و تخصصی و اعتقادی هستند را به خانه‌هایشان بفرستیم بنابراین آقای رئیس جمهور تلاش کنید و به داد این مردم برسید.

کد خبر 40824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha