تکمیل فاز دوم ساختمان برج هنر ایلام نیازمند تأمین اعتبار

سرویس ایلام - تکمیل برج هنر شهر ایلام به عنوان یکی از مطالبات اهالی فرهنگ و هنر استان به اعتباراتی نیاز دارد که مدیران استان در سفر اخیر معاون برنامه و بودجه کشور بر آن تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید معاون سازمان برنامه وبودجه کشوراز ساختمان در حال احداث برج هنر شهر ایلام از تکمیل این طرح در صورت تأمین اعتبار خبر داد.

فرشاد دوستی گفت: برج هنر شهر ایلام از نیازهای فرهنگی استان است که با پیگیری این اداره کل و مسئولان استان و همکاری و همراهی وزارت راه و شهرسازی (شرکت باز آفرینی شهری ایران) در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ متر مربع با زیربنای ساختمانی هشت هزار متر مربع در هفت طبقه در حال احداث است.

وی با بیان اینکه فازل اول این طرح تکمیل شده و عملیات اجرایی فاز دوم آن (دیوارکشی، تاسیسات نازک کاری و...) آغاز شده است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی فاز دوم و تکمیلی ساختمان برج هنر شهر ایلام در حال اجرا است اما ادامه کارنیازمند تأمین اعتبار است.

دوستی افزود: از قسمت های مهم این برج می توان به نگارخانه، کارگاه تجسمی، سالن خلق آثار، بازار غرفه تولیدات فرهنگی هنری، استودیو ضبط، سالن های نمایش و تمرینات، کنفرانس، تئاتر، سینما، اجتماعات و نمازخانه اشاره کرد.

بابک افقهی معاون مجلس، حقوقی و استانهای سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از ساختمان برج هنر گفت: برای تکمیل این طرح علاوه بر استفاده از اعتبارات دولتی می بایست راهکارهای استفاده از منابع مالی بخش خصوصی نیز مورد بررسی قرار گیرد.

حال باید دید این طرح نیمه کاره بزرگ با این درصد پیشرفت چه زمانی مشکل تامین اعتبار آن حل می شود و هنرمندان استان ایلام به عنوان صاحبان اصلی این مکان روبان افتتاحیه را خواهند برید.

کد خبر 40438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha