واسطه ها باید از چرخه خرید حمایتی پشتیبانی امور دام حذف شوند

سرویس کرمانشاه _ معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه با نقد عملکرد پشتیبانی امور دام در زمینه خرید حمایتی از مرغداری‌های استان، گفت: خرید تضمینی تولید مرغ استان می‌تواند به آرامش بیشتر تولید کننده و افزایش تولید کمک کند.

به گزارش کردپرس؛ بهزاد باباخانی در نشست کارگروه تنظیم بازار استان که با حضور مدیران عضو برگزار شد؛ بر ایجاد بازار روزهای میوه و تره بار در سطح شهر تاکید کرد و گفت: مجموعه‌های سرمایه گذاری شهرداری و میوه و تره بار، با توجه به تجربه های موفق شهرهایی مانند تهران، برای جانمایی و اجرای میادین میوه و تره بار در نقاط مختلف شهر اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به نقش ویژه جهاد کشاورزی در تنظیم بازار گفت: این مجموعه باید نظارت دقیقی بر نحوه تامین اقلام غذایی و قیمت آن‌ها داشته باشد و ایجاد هرگونه آشفتگی در بازار قیمت جلوگیری کند.

باباخانی یادآور شد: جهاد کشاورزی هم مسئول حمایت از تولید است و هم مصرف کننده و باید قیمت‌ها را به گونه‌ای تنظیم کند که به مصرف کننده فشار وارد نشود.

وی عنوان کرد: پشتیبانی امور دام باید با حذف مباشر، به شکل مستقیم از مرغدارها خرید کند تا ارزش افزوده بیشتری نصیب تولید کننده شود.

باباخانی همچنین بر رصد مستمر بازار توسط دستگاه های اجرایی و برخورد با هرگونه سوء استفاده تاکید کرد.

کد خبر 39859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha