اهدای زمین به خانواده چهار قلوهای کرمانشاهی

سرویس کرمانشاه _ با حضور معاون رئیس جمهور یک قطعه زمین به خانواده چهار قلوهای کرمانشاهی اهدا شد.

به گزارش کردپرس، با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و نماینده وزارت راه و شهرسازی و بر اساس سیاست‌های تشویقی قرارگاه جمعیت یک قطعه زمین به خانواده کرمانشاهی که با وجود چهار فرزند، اخیرا صاحب فرزاندان چهار قلو شده اند، اهدا شد.

این زمین نیمی به نام مادر و پدر چهارقلوها سند خواهد خورد.

«انسیه خزعلی» امروز پنجشنبه در جریان سفر هیات دولت به استان کرمانشاه در اولین برنامه کاری سفر خود در بازدید از غرفه دستاوردهای زنان استان کرمانشاه در مجتمع فرهنگی ورزشی کوثر شهر کرمانشاه در جمع خبرنگاران، افزود: در این غرفه ها ما شاهد توانمندی زنان در شرکت های دانش بنیان، دستاوردهای علمی دانشگاهی، فناوری زنان و آموزش تولیدات صنایع دستی به ویژه زنان سرپرست خانوار بودیم که باید تقویت و تسهیل امور آنها در دستور کار قرار گیرد.

خزعلی همچنین با اشاره به بازدید و دیدار خود با تیم های ورزشی بانوان استان در مجمع فرهنگی ورزشی کوثر شهر کرمانشاه، در جریان عدم اعزام تیم ملی بانوان سپک تاکرا، به مسابقات بین المللی این رشته قرار گرفت،(تیم آقایان اعزام شده) و در تماس با وزارت ورزش و جوانان مشکل اعزام تیم ملی بانوان را مستقیما پیگیری کرد و قول داد به شرط داشتن فرصت اعزام هزینه های اردو آنان تامین شود.

او در ادامه از جمله برنامه های اصلی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری را ارتقا سلامت، سبک زندگی به ویژه تحصیل و سواد آموزی زنان و دختران بازمانده از تحصیل عنوان کرد و گفت: کرمانشاه در زمینه آموزش های سواد آموزی رتبه های بسیار خوبی در کشور کسب کرده که امیدواریم روز به روز نرخ سطح بی سواد در این استان کاهش یابد.

آیت‌الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور در بیست و هشتمین سفر استانی خود، صبح پنجشنبه ۲۳ تیرماه از طریق فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی وارد کرمانشاه شد.

در این سفر، چهار معاون رییس جمهور، یک مشاور و هفت تن از وزرا، آیت الله رییسی را همراهی می کنند.

کد خبر 35481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha