پیکر سردار دفاع مقدس ایلامی در خاک آرام گرفت

سرویس ایلام - با تشییع و بدرقه باشکوه مردم ایلام در سرابله، پیکر «سید قدرت الله سیدی زاده» جانباز، آزاده و یادگار هشت دفاع مقدس در روستای زادگاهش به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، با حضور مردم قدرشناس استان در شهر سرابله پیکر این یادگار دفاع مقدس تشییع و در روستای طاق گاورین به خاک سپرده شد.

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در این مراسم عنوان کرد: حاج قدرت با سختی ها و شدائد بزرگ شد، او یک روستا زاده بود که فقط به خدا اعتماد کرد و سرباز امام انقلاب بود، او در مرحله جنگ سخت بارها تا مرز شهادت رفت، او بارها در مناطق عملیاتی مجروح شد.

او گفت: حاج قدرت ثبت جدیدی از مدیریت و فرماندهی بود، او همه مولفه های پیش برنده انسانی را از گذشت، مردانگی، لبخند، عاطفه و احساس را در کنار هم گذاشت و گردان او همیشه متفاوت از همه گردان ها بود‌.

فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام تاکید کرد: من به مردم چرداول عرض می کنم در دوره های مختلف دفاع مقدس هر ایل و تباری به فرماندهان خود افتخار می کرد و حاج قدرت از این دیار همانند ستاره درخشانی بود که در آسمان لشگر ۱۱ امیر المومنین تلالو و نورافشانی می کرد، حاج قدرت مرد روزهای سخت بود، بزرگترین سند افتخار این دیار است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام نیز در خصوص این سردار فقید به کردپرس گفت: حاج سید قدرت الله سیدی زاده از زمره مجاهدان دلاور و گمنامی بود كه در دوران جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار مسئولیت فرمانده گردان عملیاتی را بر عهده داشت. قریب به دو سال اسارت در چنگال رژیم بعث عراق، کانون جوشش و درخشش این رزمنده دلاور در میدان تعهد به اسلام و انقلاب بود و پس از آن نیز همواره سال‌های عمر با برکت خويش را به مجاهدت در دفاع از اسلام، ارزش های اسلامی و کشور عزیزمان سپری کرد.

کد خبر 35245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha