امیدآفرینی مهمترین وظیفه روابط عمومی ها  است

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه گفت: مهمترین وظیفه روابط عمومی ها امبدآفرینی ، اعتماد بخشیدن و آرامش بخشی به مردم است.

به گزارش کردپرس؛ بهمن امیری مقدم در اولین کارگاه آموزشی مدیران روابط عمومی استان کرمانشاه در سالن شهدای دولت افزود: باید جایگاه رواط عمومی ها در ادارات استان به درستی تعریف و اثرگذاری آنها نمایان شود.

وی ادامه داد: دستگاه های اداری بدانند روابط عمومی جایگاه ویژه و ارزشمندی دارند و نیروهای شاغل در روابط عمومی باید حمایت و پشتیبانی شوند و این مهم را مدیران شورای اداری استان یادآور خواهیم شد.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: مدیران روابط عمومی باید جایگاه خود را به خوبی معرفی کنند و مدیران نیز در راستای تقویت این جایگاه به شکل ویژه ای تلاش کنند.

امیری مقدم با بیان اینکه روابط عمومی ارتباط موثر بین مردم و مسئولان را فراهم کنند گفت: فعالیت های این واحد باید به گونه ای باشد که مردم با ادارات احساس صمیمت کنند.

وی اضافه کرد: کرمانشاه باید به خوبی معرفی شود و در این راستا رسانه ها ، صاحبان قلم و روابط عمومی ها باید به خوبی ایفای نقش کنند چرا که اجرای این مهم موجب خواهد شد اقتصاد و اشتغال و چهره زیبای کرمانشاه دگرگون شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین علت تقب افتادگی کرمانشاه خوب معرفی نکردن این استان است، تصریح کرد: متاسفانه در طول چند ماه گذشته فضای تخریب در استان بیشتر شده و انتقاد ما این است که چرا متولیان تاکنون برای معرفی بهتر و بیشتر کرمانشاه ایفای نقش نکرده اند.

امیری مقدم افزود: جایگاه استان کرمانشاه باید در همه حوزه ها و عرصه ارتقا یابد و دستگاهها باید بیشتر احساس مسئولیت کنند و روابط عمومی ها در راستا تحرک ایجاد کنند.

وی با تاکید بر اینکه افراد خلاق ، توانمند و کارآمد در روابط عموی ها فعالیت کنند گفت: روابط عمومی های استان کرمانشاه باید سرآمد کشور باشند.

استاندار کرمانشاه افزود: آموزش ها در حوزه روابط عمومی تخصصی تر می شود و برای ارتقای این دوره ها وکارگاهها تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 35119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha