بایدها و نبایدها در آستانه سفر رئیس جمهور به کرمانشاه / سید علاءالدین حیدری

سرویس کرمانشاه _ سیدعلاء الدین حیدری از فعالان مدنی و اجتماعی اهل سنت به بهانه سفر رئیس جمهور به کرمانشاه با محوریت ضرورت همگرایی در طرح مطالبات منطقه، مطلبی به نگارش درآورده که در ادامه می خوانید:

خبرگزاری کردپرس _ نگاه آقای رئیسی به مدیریت میدانی، حضور در میان مردم و تدارک سفرهای استانی را اقدامی مثبت در راستای نشان دادن همدلی و پیگیری مشکلات مردم می دانم.

نفس کار پسندیده و مطلوب تر آنکه این سفرها را در یک سری جلسات بدون تمهید خلاصه نمی کنند و اتفاقا از چند ماه قبل از سفر مقدمات، برنامه ریزی ها، بررسی نیازها، ارزیابی پروژه های پیشنهادی، اولویت بندی و پیش بینی منابع لازم و ... اندیشیده شده و هماهنگی های موثری انجام می گیرد.

در واقع این سفرها را یک نوع طراحی نقشه راه توسعه استانها در دولت اول آقای رئیسی می بینم که می تواند با حرکت بر مدار پیگیری آنها تا به اندازه زیادی از پراکندگی تصمیم گیریها ، بی برنامه ریزی ها و نیز روزمرگی مدیران استان جلوگیری کند. لذا این سفر برای کرمانشاه می تواند هم فرصت مغتنمی باشد و هم نقطه عطفی در سه سال آینده استان است .

با بررسی برنامه ریزیهای سفر دولت به کرمانشاه و تلاش های صورت گرفته می توان به آینده پروژه های عمرانی استان خوشبین بود . البته شرط مهم پیشرفت و رسیدن به اهداف این سفرها مدیریت قوی ، مبتنی بر برنامه و نیز پیگیری های مجدانه و مستمر می باشد که با توجه به حضور چند ماهه آقای امیری مقدم در استان و نوع و جنس مدیریت ایشان می توان به برداشتن گامهای اساسی در تحقق اهداف سفر امیدوار بود .

اینکه سردار امیری مقدم به حواشی های بی مورد بی توجه و نیز از پرداختن به مسائل خارج از متن می پرهیزد بسیار مثبت و امیدوار کننده است . آنچه که از نهاد ریاست جمهوری منعکس می شود حاکی از برنامه ریزی های منطقی ، مثبت و مبتنی بر واقعیت استاندار برای سفر پیش رو است که امیدها را دوچندان می کند .

ظاهرا کرمانشاه تا بحال یکی از برترین برنامه ریزی های سفر را در کشور داشته است. این شاخص ها و حضور استانداری بومی ، دلسوز و بدون حواشی در کرمانشاه در کنار یک برنامه ریزی مطلوب می تواند سفری خوب را برای کرمانشاه رقم بزند .

لذا آنچه انتظار می رود اینست که همه دلسوزان کرمانشاه باید همدل با استاندار و همراه ایشان به استقبال سفر رئیس جمهور برویم که شنیدن صدای همدلی ها دولت را در کمک به کرمانشاه مصمم تر و رئیس جمهور را نسبت به کرمانشاه همراه تر می نماید .

صدای واحد یعنی اشتراک همه ما روی توسعه کرمانشاه و دست در دست استاندار کرمانشاهی دلسوز برای پیشرفت استان و قطعا همنوایی های ما ، همراهی های دولت را برای کرمانشاه بهمراه خواهد داشت . کرمانشاه شایسته توسعه است و این توسعه در سایه وحدت و همدلی حاصل می شود .

کد خبر 34466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha