سرپرست اداره کل عشایری استان کرمانشاه منصوب شد

سرویس کرمانشاه _ با حکم دکتر پاپی زاده ریاست سازمان امور عشایر ایران علی جعفر رضایی به عنوان سرپرست اداره کل امور عشایر استان کرمانشاه منصوب شد .

به گزارش کردپرس؛ با حضور دکتر میزبان معاون توسعه و امور زیربنائی سازمان، علی جعفر رضائی به عنوان سرپرست جدید اداره کل امور عشایر استان کرمانشاه منصوب شد.

دکتر میزبان در این جلسه با اشاره به جایگاه عشایر در تولید مواد جامعه پیشینه تاریخی حضور این عزیزان را در عرصه تلاش در طبیعت و سازگاری با محیط پیرامونی با کمترین سطح توقعات را منحصر به فرد عنوان و خاطر نشان کرد: حمایت از این قشر زحمتکش بی شک نقش مهمی در توسعه تولید دام سبک و ایفای نقش بیشتر ایشان در کشور خواهد بود .

وی در ادامه خشکسالی های اخیر را تهدیدی جدی برای این میراث ماندگار فرهنگی و تاریخی دانست و ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های دولت خدمتگزار و برون رفت از مشکل خدمات جامعه عشایر به جامعه تداوم یابد.

در ادامه این جلسه معاون اداری مالی سازمان جهاد استان با اشاره به جایگاه اداره کل امور عشایر در خدمت به تولید مولد حوزه دام، ثبات مدیریت و حمایت مدیران ارشد استان را تضمین کننده موفقیت در خدمات رسانی به جامعه رشید عشایر عنوان کرد.

کد خبر 34411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha