حل مشکلات صادرات به عراق از مرزهای کرمانشاه  در دستور کار مجلس قرار گرفت

سرویس کرمانشاه _ حل مشکلات صادرات کالا به عراق از مرزهای کرمانشاه از جمله بررسی حمل یکسره کالا از مبدأ تا مقصد و مشخص شدن مسؤلیت دستگاه های مرتبط با حضوراعضای هیات رئیسه مجلس بررسی شد.

به گزارش کردپرس؛ جلسه بررسی و ساماندهی صادرات کالا از مرزهای کرمانشاه با حضور عبدالرضا مصری نائب رئیس مجلس، محمد رشیدی دبیر هیأت رئیسه مجلس، اعضای هیأت رئیسه و نمایندگان وزارت کشور، وزارت امور خارجه، وزارت صمت، راهداری، مرزبانی و اتاق بازرگانی در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بررسی حمل یکسره کالا از مبدأ تا مقصد، مشخص شدن مسؤلیت دیگر دستگاه ها از جمله وزارت خارجه، وزارت راه و شهرسازی، وزارت صمت، راهداری، مرزبانی و... در حل و فصل و همچنین انعقاد تفاهم نامه حمل یکسره کالا از مرزهای تجاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

هم اکنون تخلیه و بارگیری در مرزها مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است که، کاهش صادرات، کاهش کیفیت کالا، کندی مبادلات، معطلی ناوگان حمل و نقل، افزایش هزینه ها، افزایش قیمت تمام شده کالای ایرانی، کاهش رقابت و... ازجمله مشکلات ایجاد شده است.

در این جلسه پس از بررسی این موضوعات مقرر شد که تمامی دستگاه ها بخصوص وزارت امور خارجه در حل این مشکل اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 34382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha