کشف 20 فقره سرقت با دستگیری 9 سارق در قروه

سرویس کردستان- فرمانده انتظامی قروه از کشف 20 فقره سرقت و دستگیری 9 سارق در جریان اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، علیرضا صفری شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان قروه از دستگيري 9 سارق و کشف 20 فقره در اجراي طرح امنيت محله محور گفت.

به گفته او طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در قالب طرح امنيت محله محور توسط پليس هاي تخصصي و کوپهای تابعه در سطح شهرستان قروه به مرحله اجرا گذاشته شد.

صفری با بیان اینکه در اجراي اين طرح ضربتي، مأموران موفق شدند 9 سارق سابقه دار که به 20 فقره سرقت اماکن خصوصی، قطعات و محتویات داخل خودرو و... اعتراف کردند، دستگیر کنند.

او به بازداشت 6 نفر معتاد متجاهر هم اشاره کرد و افزود: در ادامه اجراي اين طرح یک دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و 5 سارق هنگام سرقت دستگیر شدند.

صفری با اشاره به معرفي متهمان به مراجع قضائي عنوان کرد: طرح امنيت محله محور با هدف برقراري امنيت پايدار در مناطق جرم خيز و با همکاري خوب مردم محلات با پليس به صورت ضربتي و مستمر در طول سال اجرا مي شود.

فرمانده انتظامی قروه در پایان با بیان اینکه بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست، ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان در تولید امنیت از آنان خواست هشدارها و توصیه های پلیس را جدی بگیرند./

کد خبر 33864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha