راهداری کرمانشاه رتبه اول کشوری  را کسب کرد

سرویس کرمانشاه _ بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان‌های سراسر کشور، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه مقام اول کشور را کسب کرد.

به گزارش کردپرس؛ بر اساس ارزیابی دفاتر تخصصی و ستادی سازمان، ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برتر اعلام شدند که در بین ۳۴ اداره کل زیر مجموعه سازمان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه مقام اول را به خود اختصاص داد است.

بر اساس جمع بندی گزارش عملکرد ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها در سال ۱۴۰۰، نتایج ارزیابی دفاتر تخصصی و ستادی استان ها بررسی و از استان هایی که عملکرد برتر و قابل تقدیر در شاخص های عملکردی داشتند تقدیر شد.

با توجه ارزیابی های انجام شده و جمع‌بندی گزارشات استان‌ها توسط دفتر تخصصی ستادی؛ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه توانسته است به (مقام اول کشور) برسد، به پاس کسب "داریوش امانی معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای" با اهدا لوح از زحمات مدیر کل و پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه قدردانی کرد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین رتبه دوم، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی رتبه سوم را کسب، رتبه چهارم به استان آذربایجان شرقی تعلق گرفت و استان سیستان و بلوچستان و جنوب استان سیستان و بلوچستان به صورت مشترک موفق به کسب رتبه پنجم شدند.

کد خبر 33493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha