تامین اجتماعی در پسگیری مطالباتش با شهرداری مهاباد به تفاهم رسید

سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: شهرداری مهاباد بدهی خود به این سازمان را در راستای جلوگیری از جریمه ماهانه به صورت قسطی پرداخت می‌کند.

به گزارش کردپرس، شهردار مهاباد اسفند ماه سال گذشته در یک نشست خبری گفته بود؛ «شهرداری مهاباد ٣٤ میلیارد تومان بدهی به تامین اجتماعی دارد و در عدم توانایی پرداخت، تامین اجتماعی اقدام به توقیف اراضی شهرداری کرده است». این میزان با گذشت ٣ ماه از سال جاری به ۴۴ میلیارد تومان افزایش یافته است.

امروز مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی در این باره به ایرنا گفت: با استفاده از اختیارات قانونی و تفاهم با شهرداری مهاباد، مجموع بدهی این سازمان به بیمه اجتماعی در ۴۵ قسط پرداخت خواهد کرد.

مقصود مقدمی کیا افزود: با این تفاهم میزان جرایم ماهانه شهرداری که مبلغ قابل توجهی بود نیز برداشته شده و تلاش می‌کنیم بیشترین تعامل را مجموعه شهرداری داشته باشیم.

مدیرکل بیمه تامین اجتماعی آذربایجان غربی اضافه کرد: همچنین در تلاش هستیم طی یک پیشنهاد مطالبات شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی و تامین اجتماعی به یکدیگر را از طریق استانداری تهاتر کنیم تا بخشی از مشکلات فی‌مابین مرتفع شود.

هم اکنون شهرداری مهاباد ۴۴ میلیارد تومان به بیمه تامین اجتماعی بدهکار است و از طرفی حدود ۸ میلیارد تومان از دانشگاه علوم پزشکی طلب دارد.

در کردپرس بیشتر بخوانید؛

شهرداری مهاباد مطالبات میلیاردی از ادارات را چرا وصول نمی کند؟

جوابیه شهردار مهاباد به گزارش کردپرس

کد خبر 33161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha