بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه به دستگاه پیشرفته جراحی مغز و اعصاب مجهز می‌شود

سرویس کرمانشاه- اولین دستگاه نوروآندوسکوپ پیشرفته جراحی مغز و اعصاب به زودی در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش کردپرس مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: این دستگاه که در تشخیص و درمان حوزه جراحی مغز و اعصاب مورد استفاده قرار می گیرد روشی کم تهاجمی نسبت به روش باز جراحی مغز و اعصاب می باشد که از مزایای زیادی برخوردار است.

دکتر شیرزادیان افزود: از جمله این مزایا این است که بیمار درد کمتری بعد از عمل را احساس می کند و زودتر می تواند از بیمارستان ترخیص شود.

وی ادامه داد: جراحی کم تهاجمی مغز برای درمان شرایطی مانند آنوریسم، تومورهای مغزی، هیدروسفالی و تومورهای هیپوفیز مورد استفاده قرار می گیرد.

شیرزادیان عنوان کرد: اقدامات لازم جهت تهیه این دستگاه با پیگیری های تیم مدیریتی دانشگاه به ثمر نشسته و یکی از الزامات تأئید گروه جراحی مغز و اعصاب دانشگاه در ارزشیابی هیات برد وزارت بهدشت می باشد.

وی افزود: دستگاه نوروآندوسکوپ پیشرفته جراحی مغز و اعصاب به ارز آزاد با هزینه ای نزدیک به سه میلیارد تومان تأمین و ظرف هفته ی جاری به بیمارستان امام رضا(ع) تحویل داده خواهد شد تا در حوزه جراحی مغز و اعصاب مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 318071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha