بهروز دربی هنرمندی در قواره بین المللی

سرویس کرمانشاه _ بهروز دربی خوشنویسی اسلام آبادی به تازگی در جشنواره بین المللی خوشنویسی سیمرغ مقام سوم را کسب کرده است. میثم رجبی در قالب مطلبی به معرفی این هنرمند پرداخته که در ادامه می‌خوانید:

خبرگزاری کردپرس _ بهروز دربی متولد آذرماه ۱۳۵۱ و ساکن اسلام آباد غرب است‌. وی هنرآموزی خوشنویسی را از سال ۱۳۶۷ به صورت رسمی در مکتب استاد کیومرث بهرامی آغاز کرد.

وی بعد از ۱۷ سال دوری از خوشنویسی، دوران عالی و ممتاز را نزد استاد سعید نجف‌ زاده ادامه داد و در سال ۱۳۸۹ موفق به اخذ مدرک ممتاز شد.

بهروز دربی افتخار شاگردی استاد عبداله جواری و کسب مدرک فوق ممتاز در محضر این استاد بزرگوار در سال ۹۸ داشته است و اکنون هنرجو دوره استادی می باشد.

در مورد فعالیت و مسئولیت این هنرمند در شهرستان اسلام آبادغرب می توان به معاونت انجمن خوشنویسان، مسئول آموزش و نیز مدرس انجمن خوشنویسان در این شهرستان اشاره کرد.

بهروز دربی در سال ۱۴۰۰ با شرکت در جشنواره بین المللی سیمرغ مشهد موفق به کسب مقام سوم در خوشنویسی نستعلیق شد.

جشنواره خوشنویسی سیمرغ در ۱۰ دوره به صورت ملی برگزار شد و سال ۱۴۰۰ برای اولین بار به صورت بین المللی برگزار که این هنرمند در بخش آزاد این جشنواره موفق به کسب مقام شد.

این جشنواره که با حضور خوشنویسان کشورهای مختلف جهان اسلام برگزار شده در قالب های مختلف ۳۸ هزار اثر به دبیرخانه آن ارسال گردیده که از میان آنها ۴۱۴۲ اثر در بخش بین الملل و ۱۳۱۵۰ در بخش ملی حضور داشته است.

بهروز دربی با کسب مقام ارزشمند سومی در این جشنواره جز اولین خوشنویسان شهرستان اسلام آبادغرب است که در قواره جهانی قرار می گیرد و کسب این موفقیت در کشورهای شرکت کننده بازتاب پیدا می کند.

کد خبر 31593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha