1.3 میلیارد تومان برای اصلاح موتورخانه تاسیسات گرمایشی در کردستان هزینه شد

سرویس کردستان - مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: از ابتدای طرح بهینه‌سازی و اصلاح رایگان موتورخانه‌های تاسیسات گرمایشی مشترکان خانگی (در سال ۱۴۰۰) تاکنون در این زمینه، یک میلیارد و 289 میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش کرد پرس، احمد فعله‌گری از ثبت نام ۳۴۷ مشترک در طرح بهینه سازی موتورخانه در کردستان خبر داد و گفت: از این تعداد تمام مراحل بهینه سازی و اصلاح موتورخانه ۱۴۹ مورد نهایی شده است.

وی با اشاره به اینکه با اصلاح این موتورخانه‌ها یک میلیون و ۱۳۶ هزارمترمکعب در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی شد، افزود: امسال این طرح برای مشترکان تجاری، گردشگری، اداری، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی دارای موتورخانه استان نیز به صورت رایگان اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان بهینه سازی موتورخانه ها را موجب صرفه جویی ۱۰ تا ۱۵ درصدی در مصرف گاز عنوان کرد و ادامه داد: متقاضیان اجرای این طرح می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت ملی گاز ایران به نشانی NIGC.ir و انتخاب گزینه "طرح بهینه‌سازی موتورخانه‌ها" نسبت به ثبت شماره اشتراک و دریافت خدمات طرح اقدام کنند.

فعله‌گری یادآور شد: شرکت گاز برای بهینه‌سازی موتورخانه‌های تاسیسات گرمایشی واحدهای مسکونی، تجاری و اداری به ازای هر مترمکعب میانگین مصرف ۲ سال آخر مشترکان مشمول، تا سقف هشت هزار ریال هزینه می‌کند که شامل تنظیم مشعل، عایقکاری و نصب ضد رسوب مغناطیسی است.

کد خبر 31402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha