مدیران کردستان به روال سابق کار نکنند!

سرویس کردستان - استاندار کردستان گفت: با توجه به پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمام موجود در سطح استان، باید شاهد تحرک و پویایی بیشتری در حوزه عمرانی باشیم.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه کمیته تامین مصالح پروژه های عمرانی کردستان، گفت: با در نظر گرفتن تعداد پروژه‌های عمرانی تعریف شده، استان باید بیشتر شبیه یک کارگاه عمرانی باشد ولی آن جنب و جوش و تحرک مورد انتظار قابل مشاهده نیست.

وی با بیان اینکه اجرای طرح های عمرانی علاوه بر پیشرفت استان موجب دلگرمی و امیدآفرینی در مردم نیز می‌شود، افزود: پروژه‌هایی وجود دارند که در مراحل پایانی کار قرار دارند و با یک پیگیری جدی می‌توان آنها را به صورت کامل به بهره‌برداری رساند.

استاندار کردستان مدیران را از حرکت به روال سابق در پیگیری ها مسائل برحذر داشت و اظهار کرد: با توجه به عمق نیازمندی ها و عقب ماندگی‌های استان تلاش مدیران باید مضاعف و شبانه روزی باشد تا بتوانیم کارها را طبق زمانبندی مشخص پیش ببریم و به نتیجه برسانیم.

زارعی کوشا با بیان اینکه فصل کاری در کردستان محدود است و باید مصالح مورد نیاز برای پیشبرد پروژه‌ها تامین و ذخیره‌سازی شود، ادامه داد: با توجه به مسائل تورمی که در کشور وجود دارد اگر فرصت ها را از دست بدهیم در فرآیند کار دوباره با گرانی و کمبود مصالح مواجه خواهیم شد، بر همین مبنا ضرورت دارد از هر روش ممکن برای اتمام پروژه‌ها با کمترین هزینه استفاده کنیم.

وی یادآور شد: اگر مصالح مورد نیاز قرار است از طریق بورس خریداری و تهیه شود باید هرچه زودتر در این راستا اقدام شود و اگر فرصتی نیز در خارج از بورس فراهم است باز هم باید آن را مورد توجه قرار داد و در این راستا نیز از همفکری و پیشنهادهای دستگاه‌های نظارتی در باز کردن گره‌ها استفاده شود.

استاندار کردستان برگزاری جلسات هفتگی و تهیه جدول زمانبندی برای نظارت بر پروژه‌های عمرانی را خواستار شد و بیان کرد: تعدادی پروژه در استان وجود دارند که برای مردم دارای اهمیت هستند و ما نیز در جهت اتمام آنها به مردم وعده داده‌ایم، بنابراین این طرح ها باید به نتیجه برسند.

زارعی کوشا گفت: به هر میزان وقت و زمان لازم باشد برای بررسی و پیگیری پروژه‌های عمرانی اختصاص خواهیم داد و امیدوارم طی دوره جاری وضعیت کردستان از هر نظر بهبود یابد و در شاخص های توسعه‌ای به میانگین کشوری برسد.

کد خبر 30860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha