جمع‌آوری و پلمب 3 واحد اقامتی غیرمجاز در سنندج

سرویس کردستان - سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج از شناسایی و جمع‌آوری 3 واحد اقامتی غیرمجاز در سنندج خبر داد.

به گزارش کرد پرس، پیام مجیدی گفت: 3 واحد اقامتی شامل یک واحد مهمانپذیر و 2 واحد خانه مسافر غیرمجاز که بدون داشتن مجوز‌های قانونی در ایام تعطیلات نوروز اقدام به پذیرش و اسکان مسافر می‌کردند، با همکاری و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر اداره نظارت بر اماکن‌عمومی شهرستان و اخذ مجوز دادستانی جمع‌آوری و پلمب شدند.

وی با بیان اینکه این کار با حمایت از فضای کسب و کار واحد‌های اقامتی دارای مجوز در سنندج انجام شد؛ افزود: روند پلمب واحدهای استیجاری غیرمجاز در این شهرستان با جدیت و به صورت مستمر و روزانه ادامه خواهد داشت و افرادی که بدون اخذ مجوز اقدام به پذیرش مهمان و اجاره منازل کنند، شناسایی و از فعالیت آنها جلوگیری می شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج اظهار کرد: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه واحد استیجاری غیرمجاز در محل سکونت خود که اقدام به پذیرش مسافر و مهمان می‌کنند در اسرع وقت نسبت به معرفی واحد مربوطه به اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سنندج اقدام کنند تا با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی و مراجع قضایی سریعا جمع‌آوری و پلمب شود.

کد خبر 30253

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha