۹۴ مصوبه برای رشد و توسعه  میاندوآب تصویب شد

سرویس آذربایجان غربی- جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با محوریت شهرستان میاندوآب به ریاست استاندار آذربایجان غربی به ٩٤ مصوبه شامل ۷۷ مصوبه عمرانی و ۱۷ مصوبه اقتصادی برای شتاب بخشیدن به روند توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرستان میاندوآب برگزار شد.

به گزارش کردپرس، محمدصادق معتمدیان در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: با تلاش کارشناسی شورای برنامه ریزی و توسعه استان، ۷۷ مصوبه عمرانی برای تکمیل پروژه های زیرساختی میاندوآب به تصویب رسید که بخشی از مصوبات سفر اخیر به این شهرستان است.

استاندار آذربایجان غربی گفت: از منابع ملی، استانی و شهرستان میاندوآب در یک زمان بندی مشخص برای اجرا و تکمیل ۹۴ مصوبه استفاده خواهد شد.

او این مصوبات را حاصل تلاش اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان، مدیران استانی و شهرستان و نماینده مردم شهرستانهای میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: از منابع ملی، استانی و شهرستان میاندوآب در یک زمان بندی مشخص برای اجرا و تکمیل ۹۴ مصوبه مذکور استفاده خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین اجرای این مصوبات را در رشد و رونق اقتصادی و تکمیل زیرساخت های عمرانی شهرستان میاندوآب تاثیرگذار بیان کرد و ادامه داد: در حوزه های بهداشت و درمان، توسعه فضاهای آموزشی و ... در مرکز شهرستان، شهر بکتاش و روستاهای تابعه شهرستان مصوبات ارزشمندی داشتیم.

معتمدیان در ادامه با یادآوری تصمیم سرمایه گذاری نهادهای حاکمیتی در بخش کشاورزی به خصوص مجتمع بزرگ کشت و صنعت شهرستان میاندوآب، خاظهار کرد: میاندوآب یکی از قطب های کشاورزی و دامپروری استان بوده و در راستای تولید نهال، شهرک تولید نهال در این شهرستان ایجاد خواهد شد.

او ایجاد بندر خشک در شهرستان میاندوآب را نیز از جمله مصوبات اخیر اعلام کرده و افزود: با توجه به ظرفیت اقتصادی و زیرساخت های منطقه، جذب سرمایه گذار و اخذ مجوزهای ملی برای ایجاد بندر خشک، می تواند تحول بزرگی را در شهرستان و استان ایجاد کند.

استاندار آذربایجان غربی در پایان، ایجاد گلخانه را در راستای مدیریت منابع آبی، از اولویت های شهرستان میاندوآب معرفی کرده و گفت: با تعامل و همکاری مدیران استانی و شهرستان و حمایت نماینده میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس، به زودی شاهد رشد و توسعه این شهرستان در حوزه های مختلف خواهیم بود.

کد خبر 29888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha