آماده باش کامل  راهداری کرمانشاه  برای سفرهای نوروزی

سرویس کرمانشاه _ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آماده باش کامل نیرو ها و تجهیزات راهداری برای سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش کردپرس، فریبرز کرمی با اشاره به اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن اظهار کرد: در راستای اهداف و برنامه ریزی ‌های صورت گرفته توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص فرهنگ‌سازی، ارتقای ایمنی و کاهش سوانح رانندگی در نظر داریم مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و هنری را در مجتمع های خدمات رفاهی اجرا کنیم.

وی تاکید کرد : کمک به افزایش ایمنی خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی در محورهای اصلی و منتخب، ارتقای دانش عمومی جامعه در خصوص ایمنی و فرهنگ درست رانندگی، به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های لازم برای تحقق اهداف و برنامه های تکلیفی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در چارچوب آیین نامه انضباطی اجتماعی ترافیکی و مورد تاکید کمیسیون ایمنی راه‌ها از اهداف این پویش خواهد بود.

کرمی افزود: در راستای کاهش تلفات جاده ای و افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی کلیپ‌ و موشن‌گرافی هایی با موضوع تردد ایمن، کاهش تصادفات جاده ای و فرهنگ‌سازی رعایت قوانین رانندگی برای ایام سفرهای نوروزی آماده شده که در صدا و سیمای استانی کرمانشاه و همچنین شبکه های اجتماعی پخش خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از دیگر رویکردهای افزایش ایمنی، بازبینی تابلوها و علائم، تجهیزات ایمنی و رفع نواقص در محورهای اصلی و شریانی، بازدید میدانی از پایانه‌های مسافری و حمل و نقل کالا، مراکز معاینه فنی ناوگان عمومی پیش از سفر، کنترل و لای‌روبی آبراهه‌ها و ابنیه فنی خصوصاً در شهرستان های سیل خیز است.

کرمی گفت: همچنین کنترل مضاعف مدیران فنی شرکت‌ها پیش از شروع سفر،‌ بازدید از عملکرد و خدمات مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین راهی و برنامه‌ریزی و مدیریت پیش فروش بلیت‌ها از دیگر وظایفی است که در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 29193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha