سرپرست جدید فرمانداری بدره معارفه شد

سرویس ایلام - در مراسمی و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام سرپرست جدید فرمانداری بدره معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، استاندار ایلام در حکمی یاسر علیزاده را بعنوان سرپرست فرمانداری بدره منصوب و جایگزین مسلم تیرافکن کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در معارفه فرماندار بدره گفت: با توجه به مطالبات مردم و علی الخصوص جوانان و بکارگیری آنان در عرصه های مدیریتی استان امروز استاندار به این موضوع توجه داشته‌اند تا شاهد به کارگیری یکی از جوانان خوب این شهرستان با تحصیلات عالیه در منصب فرمانداری که نماینده عالی دولت در شهرستان است، باشیم و این را به فال نیک می گیریم.

محمدسبحان حسنی به ظرفیت های مهم شهرستان بدره اشاره کرد و گفت: این شهرستان دارای پتانسیل ها و ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه های مختلف است که انشاءالله با جدیت فرماندار جدید و همراهی و همکاری مردم بالفعل خواهد شد.

وی با تاکید بر فرآوری محصولات تولیدی در هر منطقه، گفت: با استفاده از ظرفیت های مهم بخش کشاورزی در بحث فرآوری محصولات می توان این منطقه را در این حوزه با ارزش افزوده همراه ساخت و با آن بحث اشتغال جوانان را به خوبی حل کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام افزود: شهرستان بدره یکی از زیبا ترین مناطق استان است و این طبیعت منحصر به فرد باعث شده گردشگران بسیاری توجه به این منطقه داشته باشند و جا دارد در بحث ظرفیت های مربوط به سد که طبیعتا حق این مردم است مطالبات مردم نیز مورد توجه قرار گیرد.

حسنی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر این مهم که بایست در همه‌ی عرصه ها توانمند شویم، تاکید کرد: امروز لازم است در همه حوزه ها و عرصه های دفاعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و... قوی باشیم و دشمنان را در این حوزه ها مایوس سازیم.

کد خبر 29119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha