تشدید نظارت‌ها بر بازار شب عید

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه از تشدید نظارت ها بر بازار شب عید و برخورد جدی با گرانفروشان داد.

به گزارش کردپرس؛ "بهمن اميري مقدم" در جلسه شوراي اداري استان اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات خالصانه و متعهدانه بسیار ضرورت دارد و به هیچ وجه بی احترامی و بی توجهی به مراجعین و متقاضیان دریافت خدمت را در دستگاه های دولتی و حتی فرآیندهای برون سپاری شده در بخش خصوصی نمی پذیریم.

اميري مقدم با اشاره به بازرسي هاي صورت گرفته از برخي از ادارات به صورت نامحسوس تصريح كرد: متاسفانه بعضي از كارمندان ادارات با مردم رفتار خوبي ندارند و مديران وظيفه دارند كه پرسنل و كارمندان خود را در ارائه خدمت و خوش رفتاري با مردم توجيه كنند.

وی تاکید کرد: براي سال آينده اين گونه بازرسي ها را افزايش خواهيم داد و چنانچه رفتار خوبي مشاهده نشود، همان لحظه برخورد قانوني با فرد متخلف و همچنين مدير آن دستگاه صورت خواهد گرفت.

مقام ارشد استان گفت: مديران بدانند هر گونه بي احترامي و بي توجهي كارمند خود با مردم در مرحله اول ضربه و بي توجهي به شخصيت خود مدير است؛ بنابراين بايد طوري عمل كنيم كه عملكرد و رفتارها منجر به سعادتمندي ما در دنيا و آخرت شود زيرا اگر در مديريت ها به درستي عمل نكنيم باعث خواري و ذلت خواهد شد.

وي از مديران خواست كه انتظارات و خواسته هاي مديريت استان را به كاركنان و زيرمجموعه هاي خود منتقل كنند تا يك انسجام و رويه كاري در استان براي ارئه خدمت صادقانه و بيشتر به مردم ايجاد شود.

نماينده عالي دولت در استان همچنين با تاكيد بر پذيرايي مطلوب از ميهمانان نوروزي گفت: امسال برای اولین بار بعد از کرونا احتمال دارد سفرهای نوروزي به استان افزایش یابد و میزبان مهمانان بیشتری باشیم که لازم است دستگاه هاي اجرايي بر اساس وظيفه ذاتي خود اقدامات و پيگيري هاي لازم را براي ارائه خدمات مطلوب به مسافرين نوروزي دنبال كنند و براي تمام موارد از جمله حوادث غير مترقبه و به حداقل رساندن مشكلات آمادگي هاي لازم را داشته باشند.

وي از تمام فرمانداران استان خواست كه نظارت جدي بر عملكرد دستگاه هاي خدمات رسان در ايام نوروز و خدمت رساني به مسافرين نوروزي داشته باشند و از نزديك همه موضوعات مربوط به اين ايام را پيگيري كنند.

اميري مقدم در ادامه با بيان اينكه مردم نياز به نشاط دارند، اظهار کرد: شهرداري كرمانشاه موظف است كه نهايت تلاش خود را براي زيباتر شدن شهر كرمانشاه تا پايان سال بكار بگيرد زيرا شهر زيبا منجر به نشاط، آرامش و روحيه بهتر براي انجام شدن كارها خواهد شد و در شهر كرمانشاه علاوه بر اينكه بايد اقداماتي مانند توسعه بهداشت و زيباسازي صورت بگيرد.

وی تاکید کرد: ضروري است كه اصناف هم فروشندگان در شهر را نيز به رفتار و اخلاق خوب با مردم ترغيب نمايند.

کد خبر 29099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha