خیر سنندجی زمینه آزادی 3 زندانی محکوم مالی را فراهم کرد

سرویس کردستان - مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه کردستان گفت: کمک 25 میلیونی خیر سنندجی زمینه آزادی 3 زندانی محکوم مالی را فراهم کرد.

به گزارش کرد پرس، محمد خسروی گفت:‌ پیش از ظهر امروز ماموستا امتی، خیر نیک اندیش سنندجی با مراجعه به مدیر نمایندگی ستاد دیه استان و اهدای مبلغ 25 میلیون تومان زمینه ساز آزادی 3 زندانی نیازمند و محکوم مالی از زندان‌های استان شد.

وی اظهار کرد: عیدی ارزشمند این خیر چراغ امید 3 خانواده چشم به راه کردستانی را همزمان با نزدیک شدن به عید باستانی نوروز روشن کرد.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه کردستان ضمن قدردانی از همراهی و همدلی خیرین کردستانی، افزود: خوشبختانه خصلت انسانی و عرفانی مردم کردستان همچنان دل‌های نگران و چشمان منتظر خانواده‌های در معرض آسیب را روشن و امید بخش آینده‌ای روشن برای گسترش این همت و خصیصه انسانی در استان است.

خسروی ادامه داد: کمک امروز این خیر نیک‌اندیش و همراهی بی‌مانند خیرین کردستان با گذشت انسان دوستان شکات از بخشی از طلب خود و البته مساعدت ارزشمند و موثر دستگاه قضایی استان موجب شده است از ابتدای سال تا کنون شاهد آزادی تعداد 232 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و بدهکار مالی از زندان های استان باشیم.

کد خبر 28724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha