اجرایی شدن ایده روستای صنعتی سبز به کاهش مهاجرت کمک می کند

سرویس کرمانشاه _ معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: ایده روستای صنعتی سبز می‌تواند باعث ایجاد اشتغال برای روستاییان شود و از مهاجرت آنها به شهرها جلوگیری نماید.

به گزارش کردپرس؛ بهزاد باباخانی در نشست بررسی مسائل و مشکلات بانوان کارآفرین گفت: حضور بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی از جمله در مبحث کارآفرینی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و همواره مورد تاکید بوده است.

وی افزود: آمارهای مستند نشان می‌دهد که برخلاف برخی سیاه‌نمایی‌ها، شاهد افزایش دو برابری نرخ مشارکت اقتصادی زنان، در مقایسه با قبل از انقلاب هستیم.

معاون استاندار در ادامه بیان کرد: ایده روستای صنعتی سبز که از دل آن بتوان بخشی از صنایع کوچک را به روستاها منتقل کرد، ایده بسیار خوب و مثبتی است که می‌تواند باعث ایجاد اشتغال برای روستاییان شود و از مهاجرت آنها به شهرها جلوگیری نماید و تیم مدیریتی استان از هر حمایتی برای تحقق این ایده حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

وی در پایان اظهار کرد: برای حمایت از طرح‌های تولیدی و خدماتی بانوان، ستاد تسهیل ویژه بررسی مشکلات این کارآفرینان برگزار می شود و سهم ویژه ای از منابع تسهیلاتی استان را برای کارآفرینی در حوزه زنان تخصیص خواهیم داد.

کد خبر 27868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha