حکم اعدام ماموستا «محمد خضرنژاد» به حبس تبدیل شد

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: تغییر حکم اعدام ماموستا خضرنژاد به حبس، به مناسبت عید سعید فطر مورد عنایت و موافقت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار گرفته است.

به گزارش کردپرس، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: ماموستا خضرنژاد در یک فرآیند قانونی در دادگاه انقلاب ارومیه در حضور وکلای خود به اتهام افساد فی الارض محاکمه و به اعدام محکوم شد و رای ایشان در دیوان عالی کشور تایید و قطعی شده است.

ناصرعتباتی افزود، متعاقباً با ابراز ندامت و پشیمانی محکوم علیه از اقدامات مجرمانه و توبه وی و پیگیری‌های صورت گرفته از ناحیه نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و تعدادی از علمای محترم اهل سنت آذربایجان غربی و کردستان مخصوصاً روحانی انقلابی حاج ملاقادر قادری امام جمعه پاوه، نمایندگان و... موضوع به مناسبت عیدسعیدفطر به همراه تعداد دیگری از محکومان در کمیسیون عفو با نظر مثبت بررسی و نهایتاً با یک درجه تخفیف، مجازات اعدام وی تبدیل به حبس شد.

عتباتی گفت: برخلاف فضاسازی‌های رسانه‌ای شبکه‌های معاند و ضدانقلاب حکم اعدام این شخص با نگاه پدرانه و رافت اسلامی و به مناسبت عید سعید فطر مورد عنایت و موافقت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار گرفته بود.

گفتنی است؛ ماموستا محمد خضرنژاد ۲۸ آبان‌ماه سال گذشته در جریان اعتراضات سال ١٤٠١ در شهر بوکان بازداشت شده بود.

کد خبر 2771573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha