مسئول ارشد حزب اتحاد اسلامی: لیستهای جدید تهیه شده جزء آرای ما نیستند

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ احزاب سیاسی در انتظار تماس ریاست اقلیم کردستان برای تعیین زمان برگزاری انتخابات هستند مدیر شورای اجرایی حزب اتحاد اسلامی کردستان ضمن اعلام این که ریاست اقلیم کردستان برای تعیین زمان برگزاری انتخابات با احزاب سیاسی رایزنی کرده است افزود: این لیستهای جدیدی که تهیه شده‌اند آرای حزب اتحاد اسلامی نخواهند بود.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری روداو، خلیل ابراهیم مدیر شورای اجرایی حزب اتحاد اسلامی کردستان با شرکت در بولتن ساعت ۱۲ شبکه رسانه روداو اعلام کرد ریاست اقلیم کردستان قبل از تعیین زمان انتخابات در ارتباط خواهد بود و با ما در این رابطه رایزنی خواهد کرد و با هم در این رابطه گفتگو خواهیم کرد ایشان قصد دارند که با احزاب سیاسی تماس بگیرند اما تا کنون این تماس برقرار نشده است.

خلیل ابراهیم اعلام کرد از به تعویق افتادن زمان برگزاری انتخابات عمیقا نگران هستیم این یک سنت نامناسب است ما به عنوان حزب اتحاد اسلامی خواهان آن هستیم که در سریعترین زمان ممکن که از نظر فنی برای کمیسیون مناسب باشد این کار انجام گیرد.

خلیل ابراهیم در خصوص وضعیت حزبش  برای برگزاری انتخابات گفت: «ما در این زمینه اعتماد زیادی به خود داریم زیرا در انتخابات مجلس عراق تعداد کرسی‌های خود را دو برابر کردیم قصد داریم برای انتخابات پارلمانی کردستان نیز کرسی‌های خود را دو برابر کنیم».

وی افزود حزب اتحاد اسلامی صاحب طرفدار و آرای خود می‌باشد، لیستهای جدیدی که تشکیل شده‌اند جز آرای ما نیستند این لیستها از سوی چه حزبی تهیه شده‌اند بیشتر جزء آرای آنها خواهند بود.

خلیل ابراهیم درباره طرح و برنامه حزب اتحاد اسلامی پس از انتخابات و تشکیل دولت گفت: «پس از برگزاری این انتخابات نقشه سیاسی در اقلیم کردستان تغییر خواهد یافت ما در دولت آینده سهیم نخواهیم بود و در جبهه مردم و اپوزیسیون باقی خواهیم ماند».

کد خبر 2771156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha