کودک یک ساله مهابادی با بالگرد به بیمارستان ارومیه اعزام شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد از اعزام کودک یک ساله مهابادی که از ناحیه دست دچار قطع انگشتان شده بود، با بالگرد به بیمارستان ارومیه خبر داد.

به گزارش کردپرس، دکتر امید صادق امیری با اعلام این خبر گفت: کودک ۱ ساله مهابادی که با مشکل قطع ٣ انگشت یک دست روبه رو شده و نیاز به خدمات سریع و تخصصی داشت، پس از پذیرش در بیمارستان امام خمینی ارومیه، درخواست آمبولانس هوایی جهت اعزام انجام شد.

او افزود: این اعزام با بالگرد، اولین اعزام هوایی جهت انتقال بیمار از مهاباد به مرکز استان بود که با استفاده از اورژانس هوایی و بدون فوت وقت و با سرعت در انتقال و امداد و نجات بیمار انجام گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد ضمن تقدیر و تشکر از همکاری سپاه پاسداران به جهت در اختیار قرار دادن بالگرد و کادر پروازی و آقای دکتر رضا زاده ریاست سازمان اورژانس و آقای سیامند ناظر مسئول اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی استان و کادر فوریتهای پزشکی و کادر پروازی این انتقال هوایی افزود: با توجه به وضعیت کوهستانی و جغرافیایی شهرستان وجود اورژانس هوایی یکی از ضروریات مهم شهرستان است که امید است با همکاری و همیاری مسئولین استانی و شهرستانی این امر مهم محقق گردد.

گفته می شود؛ انگشتان این کودکبه دلیل گیرکردن دست در دستگاه نانوایی در یکی از روستاهای شهرستان مهاباد منجر به قطع ٣  انگشت دست  شده بود و به دلیل اینکه امکان پیوند عضو در مهاباد وجود ندارد بدون فوت وقت به وسیله بالگرد به مرکز استان اعزام شد.

کد خبر 2770982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha