فرمانده انتظامی آذربایجان غربی شهادت رئیس جمهور و همراهانش را تسلیت گفت

فرمانده انتظامی استان در پیامی شهادت رئیس جمهور و همران را در حادثه‌ دردناکِ سانحه هوایی به ساحتِ مقدسِ امامِ زمان( عج)، فرمانده معظم کل قوا و ملت شهیدپرورِ ایران و به ویژه مردم استان آذربایجان غربی تسلیت گفت.

به گزارش کردپرس؛ در متن پیام تسلیت سردار "رحیم جهانبخش" آمده است:با نهایتِ تأثر و تأسف شهادتِ شهیدِ خدمت، رئیس محترم جمهور آیت الله ابراهیم رئیسی و جمعی از عزیزان همراهشان را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) و عموم مردمِ شریفِ تسلیت عرض می‌نمایم.

آیت الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان برکف گذاشتند، خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.

فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی ضمن همدردی با ملتِ بزرگ و سلحشور ایران اسلامی و ولایتمدار ، شهادت رئیس محترم جمهور آیت الله ابراهیم رئیسی، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محبوب القلوب و مردمی شهر تبریز آیت الله آل هاشم، وزیر محترم امور خارجه جناب آقای امیرعبدالهیان، استاندار ولایی و پرتلاش آذربایجان شرقی و هیأت همراه را به مردم غیور و  قهرمانِ استان، خانواده محترم سوگواران و  عمومِ هموطنان تسلیت و تعزیت داشته و از خداوندِ متعال صبری عظیم و جزیل برای بازماندگان آرزو می‌نمایم./

کد خبر 2770731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha