حکم تازه دادگاه فدرال درخصوص بانکی کردن حقوق کارمندان اقلیم کردستان

سرویس عراق و اقلیم کردستان- یک مقام ارشد دفتر رئیس دولت اقلیم کردستان درباره بانکی کردن حقوق کارمندان اقلیم توضیحاتی مطرح کرد و گفت: «دادگاه عالی فدرال در هفته جاری اصلاحیه‌ای صادر خواهد کرد».

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس، عزیز احمد معاون مسئول دفتر نخست وزیر اقلیم گفت: «دادگاه فدرال در هفته جاری اصلاحیه ای صادر خواهد کرد مبنی بر اینکه شهروندان اقلیم کردستان حق دارند مانند همه عراقیان از پروژه بانک مرکزی برای بانکی کردن حقوق که مدت زیادی است آن را مطرح کرده اند و برای آن تلاش می‌کنند، برخوردار باشند».

معاون دفتر نخست وزیر اقلیم در شبکه اجتماعی X گفت: «همانطور که حقوق بگیران دولت فدرال می‌توانند بانکهای مورد نظر خود را از لیست بانکهای مورد تأیید انتخاب کنند، کارمندان اقلیم کردستان نیز باید از همین حق برخوردار باشند».

وی افزود: «تمامی بانکهایی که در طرح "حساب من" مشارکت دارند، از بانک مرکزی عراق مجوز گرفته‌اند و پس از صدور اصلاحیه دادگاه فدرال تا پایان کار درحد توان ادامه خواهند داد».

این سخنان عزیز احمد درحالی مطح می‌شود که اکنون حدود 300 هزار کارمند در اقلیم کردستان در پروژه "حساب من" شرکت دارند و قرار است تا پایان امسال همه کارمندان صاحب طرح حساب من شوند و فرم خود را پرکنند..اگرچه بخش زیادی از کارمندان سلیمانیه خواستار رد شدن این طرح هستند و می‌خواهند در بانکهای رافیدین و رشید حساب باز کنند.

کد خبر 2769931

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha